Filtreler
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

INSTAGRAM’DA MARKA SAVUNUCULUĞU: MARKA HAYRAN HESAPLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

FATMA ŞENDOĞAN

Dijitalleşme, pazarlama alanında pek çok değişim getirmiştir. Özellikle internetin gelişmesiyle tüketicilerin markaya yönelik olumlu ve olumsuz tüm düşünceleri, yalnızca kendi çevrelerini etkilemekle kalmamış büyük kitlelere ulaşmıştır. Tüketiciler, markalara yönelik olumlu ya da olumsuz yönde geliştirdikleri düşüncelerini sosyal medya kanallarının sağladığı altyapıyla gerek diğer tüketicilere gerekse markaya doğrudan aktarmaktadır. Bazı tüketiciler, dijital ağlar üzerinden hesaplar oluşturarak marka ya da ürüne yönelik görsel ve/veya sözel paylaşımlarda bulunmaktadır. Bu araştırma, Instagram ...Daha fazlası

Erişime Açık

KAMU YAYINCILIĞI VE YENİ MEDYA: TRT ÖRNEĞİ

İBRAHİM ACAR

Değişen ve gelişen internet teknolojileri hayatımızın çeşitli alanlarında olduğu gibi medya alanında da büyük değişime ve dönüşüme neden olmuştur. Özellikle Web 2.0 ve Web 3.0’dan sonra bu dönüşüm hızlanmıştır. Dergi, gazete, radyo, televizyon gibi mecralardan oluşan geleneksel medya, yeni medya karşısında her geçen gün önemini yitirmeye başlamış ve yeni medya birinci medya durumuna gelmeye başlamıştır. Bu noktada gerek Türkiye’de gerekse de dünyada bazı gazeteler matbu olarak yayınlarına son vermiş ve yayınlarına yalnızca dijital ortamda devam etmeye başlamıştır. Dijital platformların yanı sı ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms