Geleneksel pazarlama yönetimi faaliyetleri günümüzdeki hızla değişen, son
derece karmaşık 21. Yüzyıl işletmeleri için yetersiz kalmaktadır. Bu çalışma
kapsamında kuantum teorisi ve pazarlama yönetimine ilişkin konular ele alınmıştır.
Bu sistematik literatür taraması kapsamında “kuantum teorisi”, “kuantum beceriler”
ve “pazarlama” anahtar kelimeleri Türkçe ve İngilizce dilinde veri tabanları
üzerinden taranmıştır. Araştırma sonucunda kuantum teorisi ve ilgili stratejilerin
günümüz yoğun rekabet ortamında etkili pazarlama stratejileri geliştirilmesi
noktasında yararlı olabileceği bulgusun ...Daha fazlası
ÖZETBu tez çalışmasının temel amacı, büyüklenmeci ve kırılgan narsizm ile yetişkin bağlanma stilleri, reddedilme duyarlılığı, insan ilişkilerinde yakınlık kurma korkusu, kendini saklama eğilimi ve duygularını düzenlemekte güçlük çekme arasındaki ilişkilerin incelenmesidir. Ayrıca, yakınlıktan korkma değişkeninin ölçülmesi amacıyla, „‟Fear of Intimacy Scale‟‟ (Yakınlık Korkusu Ölçeği)‟in Türkiye için geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Geçerlik ve güvenirlik çalışmasının örneklemini, 18-23 yaş aralığında, Katip Çelebi Üniversitesinde okuyan 134 katılımcı oluşturmaktadır ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.