Filtreler
Filtreler
Bulunan: 74 Adet 0.002 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [2]
Yayın Tarihi [1]
Yayın Dili [2]
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Kuantum pazarlama

İşlek, Merve

Geleneksel pazarlama yönetimi faaliyetleri günümüzdeki hızla değişen, son derece karmaşık 21. Yüzyıl işletmeleri için yetersiz kalmaktadır. Bu çalışma kapsamında kuantum teorisi ve pazarlama yönetimine ilişkin konular ele alınmıştır. Bu sistematik literatür taraması kapsamında “kuantum teorisi”, “kuantum beceriler” ve “pazarlama” anahtar kelimeleri Türkçe ve İngilizce dilinde veri tabanları üzerinden taranmıştır. Araştırma sonucunda kuantum teorisi ve ilgili stratejilerin günümüz yoğun rekabet ortamında etkili pazarlama stratejileri geliştirilmesi noktasında yararlı olabileceği bulgusun ...Daha fazlası

Erişime Açık

Yakınlıktan korkma, kendini saklama, duygu düzenleme güçlüğü ve bağlanmanın narsistik kişilik özelliği ile ilişkisi : Reddedilme duyarlılığının aracı rolü

Elibol, Şeyma

ÖZETBu tez çalışmasının temel amacı, büyüklenmeci ve kırılgan narsizm ile yetişkin bağlanma stilleri, reddedilme duyarlılığı, insan ilişkilerinde yakınlık kurma korkusu, kendini saklama eğilimi ve duygularını düzenlemekte güçlük çekme arasındaki ilişkilerin incelenmesidir. Ayrıca, yakınlıktan korkma değişkeninin ölçülmesi amacıyla, „‟Fear of Intimacy Scale‟‟ (Yakınlık Korkusu Ölçeği)‟in Türkiye için geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılması amaçlanmıştır. Geçerlik ve güvenirlik çalışmasının örneklemini, 18-23 yaş aralığında, Katip Çelebi Üniversitesinde okuyan 134 katılımcı oluşturmaktadır ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms