Filtreler
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Mobil pazarlamanın müşteri satınalma davranışına etkileri

Gülden, Özge

Gelişen teknoloji ile birlikte tüketici tercihlerini etkilemek için kullanılan yöntemler de değişmektedir. Geleneksel pazarlama anlayışında kullanılan iletişim yöntemi daha çok reklamdır. Modern pazarlamada ise karşılıklı iletişim ve etkileşim rekabet ve tutundurma sürecinde daha önemli hale gelmiştir. Ayrıca tüketiciler artık basit ve standart reklamlara eskisi kadar ilgi göstermemektedir. Günümüz tüketicilerinin beklentileri oldukça değişkendir ve kendilerine özel ilgi gösterilmesini beklemektedirler. Ayrıca tüketicilerin davranışlarını tahmin etmek ve anlamak da oldukça zordur. Bunun ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms