Filtreler
Filtreler
Bulunan: 30 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Tarihi [1]
Yayın Dili [2]
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Turizm operasyonlarının graf teorisi ile optimizasyonu : seyahat endüstrisi için bir inceleme

Ülkü, Meltem

Turistler görülmeye değer manzarası birden fazla olan turistik bölgeleri ziyaret ettiklerinde örneğin bir milli park ya da tarihi değere sahip (han, bedesten, mezar vb.) olduğu bölgelerde, seyahat uzantısı genellikle gerçek tur süreçlerine göre en etkili yol ağları olmalıdır. Turistik bölgede gidilmesi planlanan seyahat uzantısı; görülmeye değer yerlerin bir diğerine göre stratejik konumu ve aralarındaki yol ağları göz önünde bulundurularak yol planlaması algoritması ile olarak oluşturulur. Ancak görülmeye değer manzaralara sahip olan bir bölge içerisinde çoklu giriş çıkışlara sahip olan belir ...Daha fazlası

Erişime Açık

Av turizmi ve görsel medya : Yaban Tv’nin Türkiye’deki yerli turist avcıların tutumlarına yönelik etkileri

Özer, Osman

AraĢtırmanın temel amacı Yaban TV‟nin Türkiye‟deki yerli turist avcıların tutumlarına yönelik etkilerini incelemektir. Bunun yanında Yaban TV‟nin Türkiye avcılığında ve av turizmindeki etkilerini tespit etmektir. Türk av tarihine kısaca bakılmıĢ ve tarihi sürecin günümüze kadar geliĢine değinilmiĢtir. Türkiye‟de av turizminin baĢlamasıyla beraber geliĢtirilen kurallar, yönetmelikler ve düzenlemelerler incelenerek, Türkiye av turizminin güncel durumu değerlendirilmiĢtir. Bu süreçte Türkiye‟deki yerli ve yabancı turistlerin oranlarına bakılmıĢ, Türkiye av turizminin gelirleri, dünyadaki yeri ve ...Daha fazlası

Erişime Açık

Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanımı ve bunun satın alma davranışlarına etkisi

Genç, Yunus Emre

Günümüzde internetin tam anlamıyla toplumun vazgeçilmez bir unsuru haline gelmesiyle birlikte kullanıcılarının içerik üretebildiği sosyal medya yeni bir platform olarak yoğun ilgi toplamaya başlamıştır. Sosyal medya pazarlaması, sosyal medya sitelerinin kullanımı aracılığıyla işletmelerin pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmesi olarak ortaya çıkmıştır. Sosyal medyada tüketicilerin aktifliği işletmelerin dikkatini çekmekte ve yeni kolaylıklarının da etkisiyle işletmeler artık bu platformları pazarlama faaliyetlerinde tercih etmektedirler. Tüketicilerin satın alma davranışlarını etkilemeye de ...Daha fazlası

Erişime Açık

GAZİANTEP’TE GASTRONOMİ TURİZMİ: GAZİANTEP’İ GASTRONOMİ TURİZMİ KAPSAMINDA ZİYARET EDEN YERLİ TURİSTLERİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Kargiglioğlu, Şaban

GAZİANTEP’TE GASTRONOMİ TURİZMİ: GAZİANTEP’İ GASTRONOMİ TURİZMİ KAPSAMINDA ZİYARET EDEN YERLİ TURİSTLERİN GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Şaban KARGİGLİOĞLU İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı Gastronomi turizmine olan talep tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye‟de de ülkenin bulunduğu coğrafya, iklim çeşitliliği ve bunun gibi farklılık yaratıcı etmenlerin etkisiyle artmıştır. Bu çalışmada; Gaziantep‟in gastronomi turizminin hareketlilik durumu incelenmiş ve gastronomi turizminin geliştirilmesi konusunda yapılabilecekler üzerinde durulm ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sağlık turizmi kapsamında Pamukkale termal kaynaklarının değerlendirilmesi ve Sağlık Bakanlığı belgeli otellerde müşteri memnuniyetinin belirlenmesi

Gündüz, Hatice

Değişen yaşam koşulları, sağlık sorunlarının daha sık ortaya çıkması ve insanların beklentilerinin farklılaşması turizm alanına da yansımıştır. Ülkemizde turizmin 12 aya yayılabilmesi, sadece deniz turizmiyle sınırlı kalmaması üzerine çalışmalar yapılmaktadır. Termal turizm de, talebin yılın bütün aylarına dağılacağı düşüncesiyle ülke turizminin bu hedefe ulaşmasında önemli bir etken olacaktır. Ülkemizde doğal sağlık kaynaklarının fazla olması termal turizme olan ilgiyi arttırmıştır. Termal Turizm İşletmeleri, deneyimli sağlık personeli, kullandıkları tedavi yöntemleri ve şifalı suları tedavi ...Daha fazlası

Erişime Açık

Role of tour guides on tourist satisfaction level in guided tours and impact on tourist re-visiting intentıon: a research in Istanbul

Çetinkaya, Mehmet Yavuz

The increase of leisure time and economic welfare level led people to travel and thus participate in tourism activities worldwide. As a result of the increase of the international tourism activities in recent years, the amount of tourism receipts that countries acquire increased significantly and tourism destinations found themselves in a harsh competitive atmosphere. In tourism industry in which customers’ wishes, needs and expectations change every day, countries in macro-level and tourism enterprises in micro-level, which want to obtain share from international tourism pie and maintain thei ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms