Filtreler
Filtreler
Bulunan: 14 Adet 0.000 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [2]
Yayın Tarihi [5]
Kayıt Giriş Tarihi [1]
Yayın Dili [1]
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Sinizm ve tüketici sinizmi : İstanbul ilinde bir uygulama

Revna Ece Andaç

ÖZETPazarlama faaliyetlerini ve satışı arttırmak amacı ile yapılan çeşitli pazarlamaçabalarını arttıran ve bu çabaları etkileyen başlıca faktörlerin başında tüketicidavranışları ve tüketici davranışlarını etkileyen faktörler gelmektedir. Bir mal veyahizmeti tüketicilerin isteği doğrultusunda üretip, bu mal veya hizmetleri tüketiciyesunmak tüketici davranışlarını oluşturur. İşletmenin sürekliliğini ve tüketicilerintatminini sağlamak amacı ile, bir mal veya hizmeti en iyi şekilde sunmak amacı iletüketiciyi etkileyen ve etkileyebilecek faktörleri göz önünde bulundurarak,tüketicilerin satın alma k ...Daha fazlası

Erişime Açık

Soğuk Savaş Dönemi doğu-batı blokları arasındaki mücadelede propaganda

Gizem Özgür

ÖZETPropaganda ile ilgili çeşitli tanımlamalar olmasına karşın genel olarak kabul edilen, insanların davranışlarını etkilemeyi amaçlayan kasıtlı ve bilinçli bir eylem olduğudur. Soğuk Savaş döneminde sıcak çatışmaların yerini ideolojik mücadelelerin almasıyla birlikte devletlerin dış ilişkilerinde yararlandığı politika araçlarından biri olması bağlamında önemli bir mefhum olagelmiştir. Kitle iletişim araçlarının insanların hayatına daha fazla girmesiyle birlikte propaganda içerikli mesajlara kolaylıkla maruz kalınmıştır.Bu çalışma, Soğuk Savaş döneminde Washington merkezli Batı Bloku ve Moskov ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms