ARAÇ SERVİS OTOMASYON SİSTEMİ

Servis otomasyon sistemleri, işletmelerin rekabetçi iş ortamında ayakta kalabilmeleri ve başarı elde edebilmeleri adına kritik bir öneme sahiptir. Bu sistemler, işletmelerin servis süreçlerini optimize etme amacı güderken, aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırma ve işletme verimliliğini maksimize etme hedeflerini desteklemektedir. Yapılan çalışma da servis otomasyon sistemlerinin işletmeler üzerindeki olumlu etkilerini çeşitli açılardan ele almayı amaçlamaktadır. İlk olarak, iş süreçlerinin nasıl optimize edildiği ve bu optimizasyonun işletme verimliliği üzerindeki etkileri detaylı bir şekilde incelenecektir. Servis otomasyonunun, manuel ve tekrarlayan görevleri ortadan kaldırarak iş süreçlerindeki hataları azaltması ve gecikmeleri minimize etmesi, işletmelerin daha etkili ve hızlı hizmet sunmalarına olanak tanımaktadır.

Erişime Açık
Görüntülenme
1
11.03.2024 tarihinden bu yana
İndirme
1
11.03.2024 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
17 Nisan 2024 17:05
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
ARAÇ SERVİS OTOMASYON SİSTEMİ
Eser Sahibi
(dc.contributor.author)
ALİ EKŞİ
Tez Danışmanı
(dc.contributor.advisor)
Merih Palandöken
Yayıncı
(dc.publisher)
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Tür
(dc.type)
Diğer
Özet
(dc.description.abstract)
Servis otomasyon sistemleri, işletmelerin rekabetçi iş ortamında ayakta kalabilmeleri ve başarı elde edebilmeleri adına kritik bir öneme sahiptir. Bu sistemler, işletmelerin servis süreçlerini optimize etme amacı güderken, aynı zamanda müşteri memnuniyetini artırma ve işletme verimliliğini maksimize etme hedeflerini desteklemektedir. Yapılan çalışma da servis otomasyon sistemlerinin işletmeler üzerindeki olumlu etkilerini çeşitli açılardan ele almayı amaçlamaktadır. İlk olarak, iş süreçlerinin nasıl optimize edildiği ve bu optimizasyonun işletme verimliliği üzerindeki etkileri detaylı bir şekilde incelenecektir. Servis otomasyonunun, manuel ve tekrarlayan görevleri ortadan kaldırarak iş süreçlerindeki hataları azaltması ve gecikmeleri minimize etmesi, işletmelerin daha etkili ve hızlı hizmet sunmalarına olanak tanımaktadır.
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2024-03-12
Açık Erişim Tarihi
(dc.date.available)
2024-03-12
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2024
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/11469/3934
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Servis Otomasyon Sistemleri
Konu Başlıkları
(dc.subject)
İş Süreç Optimizasyonu
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Teknolojik çözümler
Haklar
(dc.rights)
Open access
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms