Şirket İçi – Bilgi İşlem Talep Yönetim (Ticket) Sistemi

Bu proje, işletmelerin karşılaştığı bilgi işlem taleplerinin etkin ve verimli bir şekilde yönetilmesi sağlamak amacıyla geliştirilecektir. Günümüz iş dünyasında şirketlerin verimliliklerini artırmak, iş süreçlerini optimize etmek ve müşteri memnuniyetlerini sağlamak için bilgi işlem hizmetlerine ihtiyaç duydukları bir gerçektir. Bu taleplerin yönetiminde bazı sorunlar ortaya çıkabilmektedir. Bu sorunlardan bazıları, taleplerin yanlış anlaşılması, takibin güçlüğü, gecikmeler tekrarlanan talepler ve etkili bir raporlama sürecinin eksikliği gibi konuları içerir.
Bu proje ile bilgi işlem talepleri kâğıt üzerindeki formlarla veya e-postalarla iletilmek zorunda olmayacaktır. Kolay erişebilir çevrim için bir masaüstü uygulama talepler oluşturulabilecektir, takip edilebilecek ve güncel durumlarını kontrol edebileceksiniz. Sistem aynı zamanda taleplerin önceliklendirilmesini sağlayacak ve en uygun uzmanlara yönlendirme sağlayarak hızlı çözümlerle geliştirilmesini sağlayacaktır.


Erişime Açık
Görüntülenme
3
25.07.2023 tarihinden bu yana
İndirme
1
25.07.2023 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
17 Nisan 2024 17:05
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Şirket İçi – Bilgi İşlem Talep Yönetim (Ticket) Sistemi
Eser Sahibi
(dc.contributor.author)
Murat Merdoğan
Tez Danışmanı
(dc.contributor.advisor)
Ayşegül ALAYBEYOĞLU SOY
Yayıncı
(dc.publisher)
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Tür
(dc.type)
Diğer
Açıklama
(dc.description)
Tezsiz Yüksek Lisans Bitirme Projesi
Özet
(dc.description.abstract)
Bu proje, işletmelerin karşılaştığı bilgi işlem taleplerinin etkin ve verimli bir şekilde yönetilmesi sağlamak amacıyla geliştirilecektir. Günümüz iş dünyasında şirketlerin verimliliklerini artırmak, iş süreçlerini optimize etmek ve müşteri memnuniyetlerini sağlamak için bilgi işlem hizmetlerine ihtiyaç duydukları bir gerçektir. Bu taleplerin yönetiminde bazı sorunlar ortaya çıkabilmektedir. Bu sorunlardan bazıları, taleplerin yanlış anlaşılması, takibin güçlüğü, gecikmeler tekrarlanan talepler ve etkili bir raporlama sürecinin eksikliği gibi konuları içerir. Bu proje ile bilgi işlem talepleri kâğıt üzerindeki formlarla veya e-postalarla iletilmek zorunda olmayacaktır. Kolay erişebilir çevrim için bir masaüstü uygulama talepler oluşturulabilecektir, takip edilebilecek ve güncel durumlarını kontrol edebileceksiniz. Sistem aynı zamanda taleplerin önceliklendirilmesini sağlayacak ve en uygun uzmanlara yönlendirme sağlayarak hızlı çözümlerle geliştirilmesini sağlayacaktır.
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2023-07-25
Açık Erişim Tarihi
(dc.date.available)
2023-07-25
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2023
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/11469/3499
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Konu Başlıkları
(dc.subject)
c#
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Talep yönetimi
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Yazılım
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms