Kent Markalaşması faaliyetleri üzerine bir araştırma : Karşıyaka / İzmir örneği

ÖZETÜrün ya da eserlerin sahiplik ifadesi olarak ortaya çıkan marka kavramıgünümüzde kimlik, kişilik ve imaj barındıran, çağrışımları ve algıları oluşturan,tanınırlığı sağlayan ve aidiyet yaratan bir kavrama dönüşmüştür. Markanın vemarkalaşabilmenin sağladığı özgünlük

farklılaşma, daha iyi tanınma ve hatırlanırolmayı mümkün kılmakta, marka sahiplerine ve paydaşlarına ekonomik, sosyal vehukuki faydalar sağlamaktadır. Bu faydalar markalaşmanın etki alanını ürün vehizmetlerden kurum ve kuruluşlara, işletmelere, kişilere ve hatta kentlere kadaruzanan bir yelpazeye kadar genişletmiştir.ABSTRACTThe concept of brand which emerged as the expression of possession ofproducts or works is currently considered as a concept which has an identity, apersonality and an image

creates connotations and perceptions

provides recognitionand creates a sense of belonging. The authenticity provided by a brand and brandingactivities makes a brand distinguished, better recognized and remembered, thusproviding the brand owners and stakeholders with economic, social and legalbenefits. The benefits gained make branding effective in a wide range of fields fromproduct and services to organizations, enterprises, individuals and cities.

Erişime Açık
Görüntülenme
3
24.10.2022 tarihinden bu yana
İndirme
1
24.10.2022 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
13 Haziran 2024 11:15
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Kent Markalaşması faaliyetleri üzerine bir araştırma : Karşıyaka / İzmir örneği
Eser Sahibi
(dc.contributor.author)
Berkay Özkaya
Tez Danışmanı
(dc.contributor.advisor)
Elif Deniz
Yayıncı
(dc.publisher)
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Tür
(dc.type)
Yüksek Lisans
Açıklama
(dc.description)
xix, 320 sayfa
Açıklama
(dc.description)
tablo, şekil : 29 cm. 1 CD
Özet
(dc.description.abstract)
ÖZETÜrün ya da eserlerin sahiplik ifadesi olarak ortaya çıkan marka kavramıgünümüzde kimlik, kişilik ve imaj barındıran, çağrışımları ve algıları oluşturan,tanınırlığı sağlayan ve aidiyet yaratan bir kavrama dönüşmüştür. Markanın vemarkalaşabilmenin sağladığı özgünlük
Özet
(dc.description.abstract)
farklılaşma, daha iyi tanınma ve hatırlanırolmayı mümkün kılmakta, marka sahiplerine ve paydaşlarına ekonomik, sosyal vehukuki faydalar sağlamaktadır. Bu faydalar markalaşmanın etki alanını ürün vehizmetlerden kurum ve kuruluşlara, işletmelere, kişilere ve hatta kentlere kadaruzanan bir yelpazeye kadar genişletmiştir.ABSTRACTThe concept of brand which emerged as the expression of possession ofproducts or works is currently considered as a concept which has an identity, apersonality and an image
Özet
(dc.description.abstract)
creates connotations and perceptions
Özet
(dc.description.abstract)
provides recognitionand creates a sense of belonging. The authenticity provided by a brand and brandingactivities makes a brand distinguished, better recognized and remembered, thusproviding the brand owners and stakeholders with economic, social and legalbenefits. The benefits gained make branding effective in a wide range of fields fromproduct and services to organizations, enterprises, individuals and cities.
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
2022-11-02
Açık Erişim Tarihi
(dc.date.available)
2022-11-02
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2018
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Sosyal bilimler - Araştırma - Sosyoloji
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Şehir - Kent - Markalaşma
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/11469/2886
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms