Dental turizmde hizmet kalitesi: Budapeşte uygulaması

ÖZETDental turizm süreçlerinde sunulan hizmetin kalitesine ilişkin dental turistlerin algısını ölçmeye yönelik yürütülen bu tez çalışmasında, 388 kişinin gönüllülük esasına göre katılım sergilediği bir anket uygulanmıştır. Anket sonucunda elde edilen veriler SPSS 22.0 paket programı ile analiz edilmiştir. Araştırma hipotezleri, katılımcıların demografik değişkenlerinin, dental turizm hizmet kalitesi ile ilişkilendirilen ölçek ifadeleri ile yorumlanmıştır. Araştırma kapsamında varılan temel sonuç demografik değişkenlerin dental turizm süreçlerindeki hizmet kalitesi algısı ile anlamlı ilişki içerisinde olduğudur.ABSTRACTIn this thesis, which was carried out to measure the perception of dental tourists regarding the quality of the service provided in dental tourism processes, a questionnaire in which 388 people participated on a voluntary basis was applied. The data obtained as a result of the survey were analyzed with SPSS 22.0 package program. Research hypotheses were interpreted by associating the demographic variables of the participants with the scale expressions associated with the quality of dental tourism service. The main conclusion of the research is that demographic variables are in a significant relationship with the perception of service quality in dental tourism processes.

Erişime Açık
Görüntülenme
7
24.10.2022 tarihinden bu yana
İndirme
1
24.10.2022 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
17 Nisan 2024 17:05
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Tam Metin İndirmek için tıklayın Ön izleme
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
Dental turizmde hizmet kalitesi: Budapeşte uygulaması
Eser Sahibi
(dc.contributor.author)
Yeşildağ, Hüseyin Barbaros
Tez Danışmanı
(dc.contributor.advisor)
Perihan Kendirci
Yayıncı
(dc.publisher)
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Tür
(dc.type)
Yüksek Lisans
Açıklama
(dc.description)
vii, 76 sayfa
Açıklama
(dc.description)
29 cm. 1 CD
Özet
(dc.description.abstract)
ÖZETDental turizm süreçlerinde sunulan hizmetin kalitesine ilişkin dental turistlerin algısını ölçmeye yönelik yürütülen bu tez çalışmasında, 388 kişinin gönüllülük esasına göre katılım sergilediği bir anket uygulanmıştır. Anket sonucunda elde edilen veriler SPSS 22.0 paket programı ile analiz edilmiştir. Araştırma hipotezleri, katılımcıların demografik değişkenlerinin, dental turizm hizmet kalitesi ile ilişkilendirilen ölçek ifadeleri ile yorumlanmıştır. Araştırma kapsamında varılan temel sonuç demografik değişkenlerin dental turizm süreçlerindeki hizmet kalitesi algısı ile anlamlı ilişki içerisinde olduğudur.ABSTRACTIn this thesis, which was carried out to measure the perception of dental tourists regarding the quality of the service provided in dental tourism processes, a questionnaire in which 388 people participated on a voluntary basis was applied. The data obtained as a result of the survey were analyzed with SPSS 22.0 package program. Research hypotheses were interpreted by associating the demographic variables of the participants with the scale expressions associated with the quality of dental tourism service. The main conclusion of the research is that demographic variables are in a significant relationship with the perception of service quality in dental tourism processes.
Kayıt Giriş Tarihi
(dc.date.accessioned)
26.10.2022
Açık Erişim Tarihi
(dc.date.available)
2022-10-26
Yayın Tarihi
(dc.date.issued)
2020
Yayın Dili
(dc.language.iso)
tr
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Sağlık turizmi - Budapeşte (Macaristan)
Konu Başlıkları
(dc.subject)
Health tourism - Budapest (Hungary)
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/11469/2346
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms