Bu çalışma, öğretmenlerin çalışma ortamlarında sergiledikleri duygusal emeğin açıklanması amacıyla yapılmıştır. Duygusal emek, çalışanın örgüt tarafından beklenen duyguları sergilemesidir. Duygusal emekte genelde 2 boyut öne çıkar:1) Yüzeysel eylem: kişinin kendi duygularını bir başka duygusal maske için bastırması, yani sahte duygular sergilenmesidir. 2) Derin eylem: gerekli ve kişinin kendi gerçek hislerinin sergilenmesi, derinsel rol yapmadır. Araştırma nitel araştırma yöntemi kullanılarak İzmir ilinde yaşayan 18 öğretmen ile gerçekleştirilmiştir. Görüşmeler sonucu elde edilen veriler temat ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.