Filtreler
Erişime Açık

OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMI OLARAK EFES ANTİK KENTİ ve MÜZESİ ZİYARETİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

Füsun VENCELİ

Bu araştırma, okul dışı öğrenme ortamı olarak Efes Antik kenti ve müzesine yapılan ziyaretlere ilişkin öğrenci görüşlerini belirleyebilmek amacıyla yapılmıştır. Ayrıca geçmişin köklü ve bilge medeniyetlerinin izlerini taşıyan ve batıya ilham kaynağı olan kültürel ve sanatsal yapıtlarımızın unutulmaması, doğru bir şekilde tanıtılması ve bu yapıtlar aracılığıyla geleceğe ışık tutmak diğer amaçlar arasındadır. Bu araştırmada amaçlı örnekleme yolu izlenmiştir. Öğrencilerin görüşlerini derinlemesine araştırabilmek için nitel araştırma yöntemlerinden yarı yapılandırılmış görüşme yöntemi kullanılmışt ...Daha fazlası

Erişime Açık

KRİZ YÖNETİMİ VE DİJİTAL DİPLOMASİ: AVRUPA BİRLİĞİ’NİN (AB) VE GÜNEYDOĞU ASYA ULUSLAR BİRLİĞİ’NİN (ASEAN) KARŞILAŞTIRMASI

Hande Nur KUTLU

Son yıllardaki teknolojik gelişmeler, Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi alanında büyük bir dönüşüm yaşanmasına neden oldu. Bu dönüşüm süreci, COVID- 19 pandemisi ile hız kazandı. COVID-19 krizi, küresel iş birliği, iletişim, koordinasyon ve kriz yönetimi için dijital diplomasinin kritik rolünün altını çizerek, uluslararası toplumun dikkatini dijital diplomasiye çekti. COVID-19 krizi gibi küresel ölçekteki olaylar, dijital diplomasiyi daha da önemli hale getirdi. Bu tez, “küresel yönetişimin ana aktörlerinden olan bölgesel örgütler bir kriz zamanında dijital diplomasiyi nasıl kullanırlar? Dij ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms