Geçmişten günümüze bakıldığında hikâye anlatıcılığı iletişim metotları içerisinde oldukça başvurulan bir yöntem olmuştur. Bugün itibarıyla marka iletişim araştırmaları kapsamında hikâyeler, tüketicide duygusal bir bağ meydana getirmek amacıyla sıklıkla tercih edilmektedir. Geleneksel tüketici profilinden çıkılmasıyla farklı boyutlar kazanan hikâye anlatıcılığı kavramı, işletmelerin marka iletişimi sürecinde üzerinde önemle durdukları konuların başında gelmektedir. Tüketicinin marka tercihlerinde yaşadığı duygusal deneyimler, söz konusu markalara karşı davranış ve tutumları üzerinde son derece ...Daha fazlası
Bu tez, analog fotoğrafçılığa ve analog estetik simülasyonlarının kullanımına dair motivasyonları anlamayı ve bu motivasyonların duygulanımsal yönlerini keşfetmeyi içermektedir. Aynı zamanda analog medya ve estetiği ile varsayımsal olarak sıklıkla ilişkilendirilen nostalji kavramını farklı yönleriyle incelemekte, kavramın analog kültürde nasıl bir konumda olduğunu anlamak ve sınırlı da olsa epistemolojik olarak tartışmaktadır. Çalışma kapsamında nostalji çalışmaları detaylı olarak ele alınmıştır çünkü kavramın anlamı ve kullanımına dair bugüne dek yaşanan değişimler onun karmaşık bir kavram ha ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.