Çevrimiçi İkinci-el Giyim Eşyası Satın Almaya Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
ELİF DENİZ , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
KİŞİSEL DEĞERLER, MARKA DENEYİMİ VE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER: TÜRKİYE’DE POPÜLER BİR E-TİCARET MARKASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ELİF DENİZ , Yayın Yeri:İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRİMİÇİ KOMPÜLSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
ELİF DENİZ , Yayın Yeri:Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Spor Sponsorluğu ile Marka İmajı ve Marka DeğeriArasındaki İlişki: Nicel Bir Araştırma
ELİF DENİZ , Yayın Yeri:insan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi (İTOBİAD) , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Kent Markalaşması Faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma: Karşıyaka/İzmir Örneği
BERKAY ÖZKAYA,ELİF DENİZ , Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal , 2019Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.20409/berj.2019.185
Determining the Factors That Influence the Intention to Purchase Luxury Fashion Brands of Young Consumers
SEVTAP ÜNAL,ELİF DENİZ,NİSA AKIN , Yayın Yeri:Ege akademik bakış , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Tesettürlü Üniversite Öğrencilerinin Tesettür Giyim Alışverişlerinde Karar Verme Tarzları Üzerine Bir Araştırma
ELİF DENİZ , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi (İTOBİAD) , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
HEDONİK TÜKETİM KAVRAMI IŞIĞINDA GAYRİMENKULSEKTÖRÜNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ:İZMİR FOLKART TOWERS ÖRNEĞİ
ELİF DENİZ,Burak Demir , Yayın Yeri:The Journal of Academic Social Science (ASOS) , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SOBIAD, CiteFactor, Index Copernicus, Ac...) Özgün Makale
HAVACILIK ULAŞIMINDA NİŞ PAZARLAMA STRATEJİLERİNİNKULLANILMASI: PANJET (PAN AVIATION) ÖRNEĞİ
ELİF DENİZ,Bedrettin Bedir , Yayın Yeri:The Journal of Academic Social Science (ASOS) , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SOBIAD, CiteFactor, Index Copernicus, Ac...) Özgün Makale
Virtual Communities of Practice and Consumption Practices: A Case of Turkey
ELİF DENİZ,AYLA ÖZHAN DEDEOĞLU , Yayın Yeri:International Journal of Business and Management Studies , 2011Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ASOSIndex, EBSCO, Proquest, DOAJ, IBSS) Özgün Makale