ELİF DENİZ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/
Varyantlar
E-Posta elif.deniz@ikc.edu.tr
Website
Durum
Ünvan DOÇENT
YÖK Araştırmacı Numarası 12948
Atıf Dağılımları
Kayıt bulunamadı
YÖK Akademik Bilgiler
2010 - 2013
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZCE İŞLETME YÖNETİMİ (DR)
2008 - 2010
EGE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
2003 - 2008
EGE ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
2024
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
1970
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
Çevrimiçi İkinci-el Giyim Eşyası Satın Almaya Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi ELİF DENİZ , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
KİŞİSEL DEĞERLER, MARKA DENEYİMİ VE MARKA DEĞERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER: TÜRKİYE’DE POPÜLER BİR E-TİCARET MARKASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA ELİF DENİZ , Yayın Yeri:İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRİMİÇİ KOMPÜLSİF SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ ELİF DENİZ , Yayın Yeri:Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Spor Sponsorluğu ile Marka İmajı ve Marka DeğeriArasındaki İlişki: Nicel Bir Araştırma ELİF DENİZ , Yayın Yeri:insan ve toplum bilimleri araştırmaları dergisi (İTOBİAD) , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Kent Markalaşması Faaliyetleri Üzerine Bir Araştırma: Karşıyaka/İzmir Örneği BERKAY ÖZKAYA,ELİF DENİZ , Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal , 2019Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale https://dx.doi.org/10.20409/berj.2019.185
Determining the Factors That Influence the Intention to Purchase Luxury Fashion Brands of Young Consumers SEVTAP ÜNAL,ELİF DENİZ,NİSA AKIN , Yayın Yeri:Ege akademik bakış , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Tesettürlü Üniversite Öğrencilerinin Tesettür Giyim Alışverişlerinde Karar Verme Tarzları Üzerine Bir Araştırma ELİF DENİZ , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi (İTOBİAD) , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
HEDONİK TÜKETİM KAVRAMI IŞIĞINDA GAYRİMENKULSEKTÖRÜNDE PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ:İZMİR FOLKART TOWERS ÖRNEĞİ ELİF DENİZ,Burak Demir , Yayın Yeri:The Journal of Academic Social Science (ASOS) , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SOBIAD, CiteFactor, Index Copernicus, Ac...) Özgün Makale
HAVACILIK ULAŞIMINDA NİŞ PAZARLAMA STRATEJİLERİNİNKULLANILMASI: PANJET (PAN AVIATION) ÖRNEĞİ ELİF DENİZ,Bedrettin Bedir , Yayın Yeri:The Journal of Academic Social Science (ASOS) , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SOBIAD, CiteFactor, Index Copernicus, Ac...) Özgün Makale
Virtual Communities of Practice and Consumption Practices: A Case of Turkey ELİF DENİZ,AYLA ÖZHAN DEDEOĞLU , Yayın Yeri:International Journal of Business and Management Studies , 2011Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ASOSIndex, EBSCO, Proquest, DOAJ, IBSS) Özgün Makale
RESEARCH ON THE FACTORS AFFECTING THE UNIVERSITY STUDENTS’ ATTITUDE TOWARDS MASS LUXURY BRANDS Paterne Micha Mbelangani Mban,SEVTAP ÜNAL,ELİF DENİZ (20.04.2018 -22.04.2018 ) , Yayın Yeri:1st International Conference on New Approaches in Social Science and Humanities , 2018Uluslararası Tam metin bildiri
Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları Bağlamında Sosyal SorumlulukProjelerinin Değerlendirilmesi: Çoklu Vaka Analizleri ELİF DENİZ,abdullah yousef (29.11.2019 -30.11.2019 ) , Yayın Yeri:4th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress , 2019Uluslararası Tam metin bildiri
Yeni Lüks Kavramı Işığında Premium Lüks Marka Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi ELİF DENİZ,Kerem Yaman (05.12.2018 -08.12.2018 ) , Yayın Yeri:İzmir International Congress on Economics and Administrative Sciences IZCEAS 2018 , 2018Uluslararası Tam metin bildiri
VEILING FASHION, CONSUMPTION CULTURE AND IDENTITY: AQUALITATIVE ANALYSIS FOR INTERPRETING THE VEILED TURKISHWOMEN’S CHANGING CLOTHING PRACTICES ELİF DENİZ (08.09.2014 -10.09.2014 ) , Yayın Yeri:SOCIOINT14- International Conference on Social Sciences and Humanities , 2014Uluslararası Tam metin bildiri
A Latest Technique Used to Develop Marketing Mix Strategies: Neuromarketing ELİF DENİZ,Reza SADIGHZADEH (04.04.2019 -06.04.2019 ) , Yayın Yeri:C-iasos 2019 , 2019Uluslararası Tam metin bildiri
DETERMINING THE FACTORS THAT INFLUENCE THE INTENTION TO PURCHASE LUXURY FASHION BRANDS OF YOUNG CONSUMERS SEVTAP ÜNAL,ELİF DENİZ,NİSA AKIN (26.04.2018 -28.04.2018 ) , Yayın Yeri:17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ , 2018Uluslararası Özet bildiri
İlgili Araştırmacılar
Konu Dağılımı
Türler Dağılımı
Erişilen ülkeler
Görüntülenme
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms