What affects university image and studentsu2019 supportive attitudes: the 4Q Model
İSMAİL ERKAN,SEVTAP ÜNAL,FULYA AÇIKGÖZ , Yayın Yeri:Journal of Marketing for Higher Education , 2021Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1080/08841241.2021.1927933
The Effect of Individual and Environmental Motivations on YouTuber Followersu2019 Behavioral Changes
FATMA GÖRGÜN DEVECİ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Istanbul Business Research , 2021Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.26650/ibr.2021.51.844527
THE EFFECT OF ANTHROPOMORPHIC MASCOT ON THE PURCHASING INTENTION OF CONSUMERS: AN EXPERIMENTAL STUDY
KADİR DELİGÖZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Sosyoekonomi , 2021Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.17233/sosyoekonomi.2021.04.11
Sürdürülebilir Giysi Satın Almada Etik Unsurların Değerlendirilmesi: Sosyal Ağ Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
Hatice Dağcı Büyük,SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2020Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ESCI) Özgün Makale https://doi.org/10.17153/oguiibf.622873
Consumers’ Emotional Bonds with Foreign Brands: Animosity, Affinity, and Ethnocentrism
HATİCE AYDIN,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Bogazici Journal , 2020Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Scopus) Özgün Makale https://dx.doi.org/doi: 10.21773/boun
Sosyal Medyada Sürdürülebilir Tüketim: Sürdürülebilir Giysiye Yönelik Tutumu Etkileyen Faktörler ve Sonuçları
SEVTAP ÜNAL,İSMAİL ERKAN,FULYA AÇIKGÖZ , Yayın Yeri:Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Do We Know Organic Food Consumers? The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ,Tuğba Yıldız , Yayın Yeri:Istanbul Business Research , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.26650/ibr.2019.48.0019
DETERMINING THE FACTORS THAT INFLUENCE THE INTENTION TO PURCHASE LUXURY FASHION BRANDS OF YOUNG CONSUMERS
SEVTAP ÜNAL,NİSA AKIN,ELİF DENİZ , Yayın Yeri:Ege Akademik Bakış , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale
Tüketicilerin Sivil Toplum Kuruluşlarına Yönelik FarkındalıklarıÜzerinde Viral Pazarlama Uygulamalarının Etkisi
Ebru Taş,SEVTAP ÜNAL,İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:ATASOBED , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
MARKAYA YÖNELİK DUYGULARDA ANTROPOMORHİZM ETKİSİNİN RASYONEL VE HEDONİK FAYDA AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
HATİCE AYDIN,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Bilişsel ve Duygusal Marka Güveninin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Erzurum İlinde Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,Yavuz Engin , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2018Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
TÜKETİCİLERİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARI VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN KOHONEN AĞLARI (SELF-ORGANIZING MAP-SOM) İLE BÖLÜMLENDİRİLMESİ
SOMAYYEH BIKARI,SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ , Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econlit, DOAJ, EBSCO,ASOS, Index Coperni...) Özgün Makale https://dx.doi.org/DOI: 10.18092/ulikidince.352374
The Mediating Role of Product Familiarity in Consumer Animosity
SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Journal of Accounting Marketing , 2017Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Copernicus) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.4172/2168-9601.1000257
TESTING PRODUCT FAMILIARITY MODERATOR EFFECT ON CONSUMERANIMOSITY BY MODERATING EFFECT AND MULTIGROUP MODERATINGEFFECT
SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Journal of Marketing and Strategic Management , 2017Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
İÇGÜDÜSEL ALIMLARDAN SONRA MEYDANA GELEN NEGATİF ÖZ BİLİNÇ DUYGULARI
HATİCE AYDIN,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2017Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
DENEYİMSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ MARKA TERCİHİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (KAHVE DÜNYASI VE STARBUCKS ÖRNEĞİ)
KADİR DELİGÖZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2017Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Marka Tercihi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma (Kahve Dünyası ve Starbukcs Örneği)
Kadir Deligöz,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2017Uluslararası Hakemli EBSCO Özgün Makale
TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
FATMA GÖRGÜN DEVECİ,Erdal Özbey,Sanam EYVAZZADE,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , 2016Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS INDEX, DOAJ, Open Science Directory...) Özgün Makale
EVALUATION OF CONSUMER REGRET IN TERMS OF PERCEIVED RISK AND REPURCHASE INTENTION
HATİCE AYDIN,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Journal of Global Strategic Management , 2016Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Global Impact Factor, Asos) Özgün Makale
Effective Variables On Emotional Ambivalence During JewelryPurchase
SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ , Yayın Yeri:Journal of Marketing and Strategic Management , 2016Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale https://dx.doi.org/2372-7780
Y ve Z Kuşaklarının Öğrenme Stilleri ve Tüketici Karar Verme Tarzları Açısından Karşılaştırılması
SEVTAP ÜNAL,Kübra Kavalcı , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2016Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
An Investigation of Self Image Congruence Differences between Materialistic and Non Materialistic Consumers
ENES EMRE BAŞAR,BAHAR TÜRK,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Boğaziçi University Journal , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Scopus) Özgün Makale
A Study on the Consumer Lifstles on Sustainable Consumption
HATİCE AYDIN,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Sarajevo Journal of Social Sciences Inquiry , 2015Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Duygu, Memnuniyet ve Davranışsal Sadakat İlişkisi
SEVTAP ÜNAL,Gülüzar Akkuş,ÇETİN AKKUŞ , Yayın Yeri:Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi , 2014Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
The Survey of Affecting Factor on Internet Shopping
Hossein Gharehbiglo,SEVTAP ÜNAL,Behnam Sehadi Dizaji,Mehdi Baghban , Yayın Yeri:Journal of Basic and Applied Scientific Research , 2013Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale
Materyalizmin Statü Tüketimi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
FULYA ASLAY,SEVTAP ÜNAL,ÖZLEM AKBULUT DURSUN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2013Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TUBITAK/ ULAKBIM SBVT, ASOS, DOAJ, Open ...) Özgün Makale
Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
FAZİLET BURCU ÇAM,SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:European Journal of Research on Education , 2013Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (AcademicKeys, Asian Education Index, MIA...) Özgün Makale
Perakende Akaryakıt Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,Hatice Dagcı Büyük,HATİCE AYDIN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , 2013Ulusal Hakemli Diğer endeksler (Open Journal Systems) Özgün Makale
An Investigation on the Evaluation of the Factors Affecting Brand Love
SEVTAP ÜNAL,HATİCE AYDIN , Yayın Yeri:Procedia - Social and Behavioral Sciences , 2013Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Conference Proceedings Citation Index) Özgün Makale https://dx.doi.org/doi:10.1016/j.sbspro.2013.08.640
Evaluation of ınternet Marketing and Its Impact on Trade
Atashi Ali,SEVTAP ÜNAL,Kamran Sarhangi , Yayın Yeri:Journal of Agricultural and Resources Economics , 2012Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün Makale
Kano Model Application in New Product Development and Customer Satisfaction Adaptation of Traditionel Art of Tile Making to Jewelries
BİLSEN BİLGİLİ,AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Procedia - Social and Behavioral Sciences , 2011Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Conference Proceedings Citation Index) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.09.058
The Effect of Brand Satisfaction Trust and Brand Commitment on Loyalty and Repurchase Intentions
AYSEL ERCİŞ,FAZİLET BURCU ÇAM,SEVTAP ÜNAL,HATİCE AYDIN , Yayın Yeri:Procedia - Social and Behavioral Sciences , 2011Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Conference Proceedings Citation Index) Özgün Makale
Attitudes towards Mobile Advertising A Research To Determine The Differences Between The Attitudes Of Youth And Adults
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ,ERCAN KESER , Yayın Yeri:Procedia - Social and Behavioral Sciences , 2011Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Conference Proceedings Citation Index) Özgün Makale
Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesi nde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
MUSTAFA KEMAL YILMAZ,AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Siyasal Bilimler Fakültesi Dergisi , 2010Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi (ULA...) Özgün Makale
The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,BİLSEN BİLGİLİ , Yayın Yeri:Journal of Global Strategic Management , 2010Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ASOS, Cabell's Directories, Global Impac...) Özgün Makale
Kendini Gösterim ve Kişilerarası Etkileşimin Gösterişçi Tüketim Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
UĞUR GÜLLÜLÜ,SEVTAP ÜNAL,BİLSEN BİLGİLİ , Yayın Yeri:Hacettepe Üniversitesi, İİBF Dergisi , 2010Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS, EconlitULAKBİM - Sosyal Bilimler V...) Özgün Makale
Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ,MUSTAFA KEMAL YILMAZ , Yayın Yeri:Taiwan Journal Of Applied Economics , 2010Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
Tüketicileri Hedonik Alışverişe Yönelten Nedenler Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi., Öneri Dergisi , 2009Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ULAKBİM Ulusal Veritabanı, EBSCO, ULRICH...) Özgün Makale
The Differences Of Consumers Brand Equity Perception Levels In The Services
UĞUR GÜLLÜLÜ,BİLSEN BİLGİLİ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Marketing Review , 2009Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
Gençlerin Kişisel Değerleri ile Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , 2009Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
Marka Bağlılığı ve Kişisel Değerler Açısından Pazarı Bölümleme
SEVTAP ÜNAL,ARZU DENİZ ÇAKIROĞLU,POLAT CAN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (SBVT, EBSCOhost, ASOS, DOAJ, Open Scienc...) Özgün Makale
Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
AYSEL ERCİŞ,MUSTAFA KEMAL YILMAZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TÜBİTAK/ ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Ta...) Özgün Makale
Tüketicileri Hedonik Alışverişe Yönelten Nedenler İstanbul ve Erzurum İllerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,Cem Ceylan , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Ebscohost, DOAJ, Open Science Directory,...) Özgün Makale
The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Boğaziçi Journal , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Asos Index, SCOPUS, EBSCOHost, EconLit, ...) Özgün Makale
Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN , Yayın Yeri:Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Diğer endeksler (Open Journal Systems) Özgün Makale
SİGORTA HİZMETLERİNDE TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİYARATILMASI
BİLSEN BİLGİLİ,UĞUR GÜLLÜLÜ,SEVTAP ÜNAL,LEYLA GÖDEKMERDAN ÖNDER , Yayın Yeri:Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derg , 2008Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale
Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, İİBF Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TUBITAK, Ebscohost, Asos, DOAJ, Open Sci...) Özgün Makale
Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Alan endeksleri (SBVT, Ebscohost, ASOS, DOAJ, Poen Scienc...) Özgün Makale
Düşük Kalorili LIGHT Gıda Kullanan Tüketicileri Kullanım Sıklığına Göre Ayırma Üzerine Bir Araştırma
MUSTAFA KEMAL YILMAZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Diğer endeksler (Open Journal Systems) Özgün Makale
Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi İİBF. Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Alan endeksleri (EBSCO-Host, ECONLIT, TÜBİTAK - ULAKBİM) Özgün Makale
Tüketicilerin Kişisel Değerlerinin Satın Alma Tarzları Üzerindeki Etkisi
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Gazi Üniversitesi, Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS) Özgün Makale
Marka Bağlılığı ile Kişisel Değerler Arasındaki İlişkiler Üniversite Öğrencilerinin Spor Ayakkabı ve Çikolata Markaları Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN,ARZU DENİZ ÇAKIROĞLU , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (TÜBİTAK–ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tab...) Özgün Makale
Tüketicilerin Düşük Kalorili Light Ürünlere Yönelik Tutumları Erzurum İlinde Pilot Çalışma
MUSTAFA KEMAL YILMAZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (Open Journal Systems) Özgün Makale
Banka Hizmetleri Satın Alan Tüketicileri Banka Özellikler ve Hizmet Değişkenlerine Yönelik Tutumlarına Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Erzurum da Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi , 2004Ulusal Hakemli Diğer endeksler (Open Journal Systems) Özgün Makale
Do We Know Organic Food Consumers? The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ,Tuğba Yıldız , Yayın Yeri:Istanbul Business Research , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.26650/ibr.2019.48.0019
TÜKETİCİLERİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARI VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN KOHONEN AĞLARI (SELF-ORGANIZING MAP-SOM) İLE BÖLÜMLENDİRİLMESİ
SOMAYYEH BIKARI,SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ , Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econlit, DOAJ, EBSCO,ASOS, Index Coperni...) Özgün Makale https://dx.doi.org/DOI: 10.18092/ulikidince.352374
TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
FATMA GÖRGÜN DEVECİ,Erdal Özbey,Sanam EYVAZZADE,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , 2016Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS INDEX, DOAJ, Open Science Directory...) Özgün Makale
Materyalizmin Statü Tüketimi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
FULYA ASLAY,SEVTAP ÜNAL,ÖZLEM AKBULUT DURSUN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2013Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TUBITAK/ ULAKBIM SBVT, ASOS, DOAJ, Open ...) Özgün Makale
Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
FAZİLET BURCU ÇAM,SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:European Journal of Research on Education , 2013Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (AcademicKeys, Asian Education Index, MIA...) Özgün Makale
Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesi nde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
MUSTAFA KEMAL YILMAZ,AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Siyasal Bilimler Fakültesi Dergisi , 2010Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi (ULA...) Özgün Makale
The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,BİLSEN BİLGİLİ , Yayın Yeri:Journal of Global Strategic Management , 2010Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ASOS, Cabell's Directories, Global Impac...) Özgün Makale
Kendini Gösterim ve Kişilerarası Etkileşimin Gösterişçi Tüketim Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
UĞUR GÜLLÜLÜ,SEVTAP ÜNAL,BİLSEN BİLGİLİ , Yayın Yeri:Hacettepe Üniversitesi, İİBF Dergisi , 2010Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS, EconlitULAKBİM - Sosyal Bilimler V...) Özgün Makale
Tüketicileri Hedonik Alışverişe Yönelten Nedenler Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi., Öneri Dergisi , 2009Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ULAKBİM Ulusal Veritabanı, EBSCO, ULRICH...) Özgün Makale
Marka Bağlılığı ve Kişisel Değerler Açısından Pazarı Bölümleme
SEVTAP ÜNAL,ARZU DENİZ ÇAKIROĞLU,POLAT CAN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (SBVT, EBSCOhost, ASOS, DOAJ, Open Scienc...) Özgün Makale
Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
AYSEL ERCİŞ,MUSTAFA KEMAL YILMAZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TÜBİTAK/ ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Ta...) Özgün Makale
Tüketicileri Hedonik Alışverişe Yönelten Nedenler İstanbul ve Erzurum İllerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,Cem Ceylan , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Ebscohost, DOAJ, Open Science Directory,...) Özgün Makale
The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Boğaziçi Journal , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Asos Index, SCOPUS, EBSCOHost, EconLit, ...) Özgün Makale
Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, İİBF Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TUBITAK, Ebscohost, Asos, DOAJ, Open Sci...) Özgün Makale
Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Alan endeksleri (SBVT, Ebscohost, ASOS, DOAJ, Poen Scienc...) Özgün Makale
Marka Bağlılığı ile Kişisel Değerler Arasındaki İlişkiler Üniversite Öğrencilerinin Spor Ayakkabı ve Çikolata Markaları Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN,ARZU DENİZ ÇAKIROĞLU , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (TÜBİTAK–ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tab...) Özgün Makale
Do We Know Organic Food Consumers? The Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption
SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ,Tuğba Yıldız , Yayın Yeri:Istanbul Business Research , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Emerging Sources Citation Index) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.26650/ibr.2019.48.0019
TÜKETİCİLERİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARI VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN KOHONEN AĞLARI (SELF-ORGANIZING MAP-SOM) İLE BÖLÜMLENDİRİLMESİ
SOMAYYEH BIKARI,SEVTAP ÜNAL,FATMA GÖRGÜN DEVECİ , Yayın Yeri:Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , 2017Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Econlit, DOAJ, EBSCO,ASOS, Index Coperni...) Özgün Makale https://dx.doi.org/DOI: 10.18092/ulikidince.352374
TÜRKİYE PAZARINDA FAALİYET GÖSTEREN ÇAY MARKALARININ KONUMLANDIRILMASI
FATMA GÖRGÜN DEVECİ,Erdal Özbey,Sanam EYVAZZADE,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , 2016Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS INDEX, DOAJ, Open Science Directory...) Özgün Makale
Materyalizmin Statü Tüketimi Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
FULYA ASLAY,SEVTAP ÜNAL,ÖZLEM AKBULUT DURSUN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2013Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TUBITAK/ ULAKBIM SBVT, ASOS, DOAJ, Open ...) Özgün Makale
Analysing the relationship between consumption values and brand loyalty of young people A study on personal care products
FAZİLET BURCU ÇAM,SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:European Journal of Research on Education , 2013Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (AcademicKeys, Asian Education Index, MIA...) Özgün Makale
Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesi nde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
MUSTAFA KEMAL YILMAZ,AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Siyasal Bilimler Fakültesi Dergisi , 2010Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi (ULA...) Özgün Makale
The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,BİLSEN BİLGİLİ , Yayın Yeri:Journal of Global Strategic Management , 2010Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (ASOS, Cabell's Directories, Global Impac...) Özgün Makale
Kendini Gösterim ve Kişilerarası Etkileşimin Gösterişçi Tüketim Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
UĞUR GÜLLÜLÜ,SEVTAP ÜNAL,BİLSEN BİLGİLİ , Yayın Yeri:Hacettepe Üniversitesi, İİBF Dergisi , 2010Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ASOS, EconlitULAKBİM - Sosyal Bilimler V...) Özgün Makale
Tüketicileri Hedonik Alışverişe Yönelten Nedenler Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Marmara Üniversitesi., Öneri Dergisi , 2009Ulusal Hakemli Alan endeksleri (ULAKBİM Ulusal Veritabanı, EBSCO, ULRICH...) Özgün Makale
Marka Bağlılığı ve Kişisel Değerler Açısından Pazarı Bölümleme
SEVTAP ÜNAL,ARZU DENİZ ÇAKIROĞLU,POLAT CAN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (SBVT, EBSCOhost, ASOS, DOAJ, Open Scienc...) Özgün Makale
Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
AYSEL ERCİŞ,MUSTAFA KEMAL YILMAZ,SEVTAP ÜNAL , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TÜBİTAK/ ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Ta...) Özgün Makale
Tüketicileri Hedonik Alışverişe Yönelten Nedenler İstanbul ve Erzurum İllerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,Cem Ceylan , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Ebscohost, DOAJ, Open Science Directory,...) Özgün Makale
The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Boğaziçi Journal , 2008Ulusal Hakemli Alan endeksleri (Asos Index, SCOPUS, EBSCOHost, EconLit, ...) Özgün Makale
Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,AYSEL ERCİŞ , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi, İİBF Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Alan endeksleri (TUBITAK, Ebscohost, Asos, DOAJ, Open Sci...) Özgün Makale
Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
AYSEL ERCİŞ,SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN , Yayın Yeri:Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2007Ulusal Hakemli Alan endeksleri (SBVT, Ebscohost, ASOS, DOAJ, Poen Scienc...) Özgün Makale
Marka Bağlılığı ile Kişisel Değerler Arasındaki İlişkiler Üniversite Öğrencilerinin Spor Ayakkabı ve Çikolata Markaları Üzerine Bir Araştırma
SEVTAP ÜNAL,POLAT CAN,ARZU DENİZ ÇAKIROĞLU , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2006Ulusal Hakemli Diğer endeksler (TÜBİTAK–ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tab...) Özgün Makale