What affects university image and students' 2019 supportive attitudes: the 4Q Model
İSMAİL ERKAN,SEVTAP ÜNAL,FULYA AÇIKGÖZ , Yayın Yeri:Journal of Marketing for Higher Education , 2022Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1080/08841241.2021.1927933
Understanding mobile users' information adoption behaviour: anextension of the informationadoption model
Abdulaziz Elwalda,İSMAİL ERKAN,Mushfiqur Rahman,DENİZ ZEREN , Yayın Yeri:Journal of Enterprise Information Management , 2022Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1108/JEIM-04-2020-0129
Mobile word of mouth in mobile messaging applications: an exploration of its antecedents and consequences
İSMAİL ERKAN,FULYA AÇIKGÖZ,Abdulaziz Elwalda,Mushfiqur Rahman,NİSA AKIN , Yayın Yeri:International Journal of Business Information Systems , 2021Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (Scopus) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1504/IJBIS.2021.115066
SWOT analysis applications: An integrative literature review
Mostafa Ali Benzaghta,Abdulaziz Elwalda,Mousa Mohamed Mousa,İSMAİL ERKAN,Mushfiqur Rahman , Yayın Yeri:Journal of Global Business Insights , 2021Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (Index Copernicus International (ICI)) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.5038/2640-6489.6.1.1148
Bana “Hikaye” Anlat Instagram’ın Hikayeler Bölümünde Yayınlanan Reklamların Tüketici-Marka İlişkisine Etkisi
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Tuketicilerin Covid-19 Doneminde Yayınlanan Birlik Beraberlik ve Motivasyon Temalı Reklamlara Yönelik Algıları
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
YouTube Kullanma Amacının YouTube’da Yapılan Marka İşbirliklerine Yönelik Tutuma Etkisi
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Sosyal Medyada Sürdürülebilir Tüketim: Sürdürülebilir Giysiye Yönelik Tutumu Etkileyen Faktörler ve Sonuçları
SEVTAP ÜNAL,İSMAİL ERKAN,FULYA AÇIKGÖZ , Yayın Yeri:Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Dijital Pazarlamanın Dünü, Bugünü, Geleceği: Bibliyometrik Bir Analiz
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Akademik Hassasiyetler , 2020Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Insight into consumer experience on UK train transportation services
Emmanuel Mogaji,İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Travel Behaviour and Society , 2019Uluslararası Hakemli SCI-Expanded Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1016/j.tbs.2018.09.004
Text me on WhatsApp, let us talk about brands The power of mobile word of mouth on mobile purchase intention
İSMAİL ERKAN,ABDULAZIZ ELWALDA,MUSHFIQUR RAHMAN,SEDEN DOĞAN,SİNAN NARDALI , Yayın Yeri:International Journal of Internet Marketing and Advertising , 2019Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SCOPUS) Özgün Makale
Tüketicilerin Sivil Toplum Kuruluşlarına Yönelik FarkındalıklarıÜzerinde Viral Pazarlama Uygulamalarının Etkisi
Ebru Taş,SEVTAP ÜNAL,İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:ATASOBED , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Markaların Sürdürülebilir Tüketim Farkındalığı Oluşturmalarında SosyalMedyanın Rolü: Instagram Örneği
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Z Kuşağının Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
SEDEN DOĞAN,İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:Journal of Yaşar University , 2019Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale
Surprise me with your ads The impacts of guerrilla marketing in social media on brand image
MEHMET GÖKERİK,AHMET GÜRBÜZ,İSMAİL ERKAN,Emmanuel Mogaji,SERAP SAP , Yayın Yeri:Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics , 2018Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1108/APJML-10-2017-0257
Your comments are important to me The impacts of online customer reviews in shopping websites
İSMAİL ERKAN,Abdulaziz Elwalda , Yayın Yeri:International Journal of Internet Marketing and Advertising , 2018Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SCOPUS) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1504/IJIMA.2018.089200
Mobile word of mouth (MWOM) in messaging applications: An integrative framework of the impact of MWOM communication
İSMAİL ERKAN,Abdulaziz Elwalda,Mushfiqur Rahman,SERAP SAP,SEDEN DOĞAN , Yayın Yeri:International Journal of Applied Business and Management Studies , 2017Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (EBSCO) Özgün Makale
The influence of eWOM in social media on consumers’ purchase intentions: An extended approach to information adoption
İSMAİL ERKAN,Chris Evans , Yayın Yeri:COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR , 2016Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2016.03.003
Social media or shopping websites? The influence of eWOM on consumers’ online purchase intentions
İSMAİL ERKAN,Chris Evans , Yayın Yeri:Journal of Marketing Communications , 2016Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SCOPUS) Özgün Makale https://dx.doi.org/10.1080/13527266.2016.1184706
Electronic word of mouth in social media: the common characteristics of retweeted and favourited marketer-generated content posted on Twitter
Hassan Alboqami,Wafi AlKaraghouli,Yasser Baeshen,İSMAİL ERKAN,Chris Evans,Ahmad Ghoneim , Yayın Yeri:International Journal of Internet Marketing and Advertising , 2015Uluslararası Hakemli Alan endeksleri (SCOPUS) Özgün Makale
Electronic Word of Mouth on Instagram: Customers’ Engagements with Brands in Different Sectors
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:International Journal of Management, Accounting and Economics , 2015Uluslararası Hakemli Diğer endeksler (EBSCO-Host, ProQuest, CiteFactor) Özgün Makale
“Vine”: Do You Miss It? Electronic Word of Mouth on The Social Networking Site, Vine
İSMAİL ERKAN , Yayın Yeri:International Journal of Business and Information , 2014Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale