Filtreler
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Kamu sektöründe x ve y kuşaklarının örgütsel iletişim değerleri üzerine bir araştırma

Katırcı, Cem

ÖZETBu araştırma ile kamu kurumlarında çalışan X ve Y kuşağı kapsamında yer alan idari personelinin Örgütsel İletişim açısından iletişim becerilerini geliştirmelerini sağlayacak stratejileri oluşturmalarına imkân veren ve kurumsal ve bireysel performans iletişim becerilerini içeren bir model oluşturulması amaçlanmaktadır.Kamu sektöründe 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi idari personel araştırmanın evrenini oluşturmaktadır. Araştırmanın örneklemi İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi idari personelinden meydana gelmektedir. 221 katılımcının dâhil olduğu araştırmada iletişim, yönetsel liderli ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal medyada reklamdan kaçınma ve reklam kabulü davranışlarının belirleyicileri: Z kuşağı üzerine bir araştırma Determinants of avoidence and acceptace of socıal media adverts: a research on generation Z

Kurnaz, Hüseyin Emin

ÖZETPazarlama karması içerisindeki önemini her geçen gün güçlendiren reklamlar,bütünleşik olarak birçok mecrada kullanılmaya devam ederken satış ve tanıtım faaliyetleri başta olmak üzere çeşitli stratejileri beslemektedir. Sosyal medya ise gelişimi ve yoğun bir şekilde kullanılmasıyla birlikte her alanda olduğu gibi reklamcılık alanında da cazip hale gelmiş, reklam verenlerin ilgi odağı olmuştur. Sosyal medyanın mobil teknolojilerden aldığı güç sayesinde reklam yayıncılığında hedefleme, teknik, alan ve amaç gibi birçok faklı seçenekler ortaya çıkmıştır. Buna ek olarak sosyal medyanın herkese a ...Daha fazlası

Erişime Açık

Sosyal medyada işveren markalaşması: bankacılık sektöründe karşılaştırmalı bir analiz

Başaran, Murat Can

ÖZETMarkalar veya şirketler icin rekabet sadece piyasadaki urun ve hizmetlerindedeğil, aynı zamanda da, bu urun ve hizmetlerin uretilmesine katkı sağlayan mevcut ve potansiyel calışanlarının yer aldığı sosyal medya mecralarında da gercekleşmektedir. Gunumuzun dijitalleşen dunyasında her şeyin sayılabilir hale gelmesi durumu cok buyuk miktarda verinin ortaya cıkmasına neden olmaktadır. Yığınlar halinde bulunan veri ve onun anlamlandırılarak analiz edilmesi, markalar icin hedef kitlelerini anlama ve ona gore işveren markaları kapsamında sosyal medya yonetim stratejileri geliştirmeleri konusu her ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms