ÖZETGeleneksel maliyet yöntemlerinin yetersiz kalması çağdaş maliyetleme yöntemlerinin ortaya çıkmasını sağlamıştır. Günümüzdeki rekabetçi ortamda maliyetler, satış piyasasının ortaya koyduğu maliyetlere ulaşabilmek için kullanılmaya başlanmıştır.Çağdaş maliyet yöntemlerinden hedef maliyet yaklaşımını, fiyatı belirleyen rekabetçi piyasa koşullarında arzu edilen kar marjlarına ulaşmada kullanılan bir rekabet aracı olarak ifade etmek mümkündür.İç piyasada inşaat sektöründe yaşanan gelişmeler, enerji projelerine bağlı uzun boru hatları, doğalgaz dağıtım şebekeleri, petrol ve su ihtiyacına yönelik ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.