Günümüzde endüstriyel alanlarda, evlerde, ofislerde, yemekhanelerde, soğuk hava depolarında kısacası sıcaklığın önemli olduğu sektör fark etmeksizin birçok alanda sıcaklık ölçümleri ve takipleri yapılmaktadır. Bu sensörlerden veri almak, bu verilerin kaydını tutmak ve yükselen teknoloji ile bu verileri sadece fiziksel olarak değil de dijital platformda gözlemleyebilmek, müdahale edebilmek ve bu değerlere göre proseslerde ve gerekli alanlarda iyileştirmek yapabilmek için çeşitli fikirler ve Ar-Ge çalışmaları hızla devam etmektedir. Arduino tabanlı Datalogger, sıcaklık değerini ölçüp web tabanlı ...Daha fazlası
RFM (Recency, Frequency, Monetary) analizi, müşteri segmentasyonunu daha verimli ve hedef odaklı hale getiren bir yöntemdir. Literatürde, RFM analizi, şirketlerin ürünleriyle en aktif etkileşimde bulunan ve satın alma olasılığı en yüksek olan tüketicilere ulaşmaları konusunda rehberlik etmektedir. Bu yöntem, müşterilerin alışveriş alışkanlıklarını analiz ederek onların geçmişteki ve mevcut satın alma davranışlarına göre stratejik kararlar almalarını sağlamaktadır. RFM analizinin yanı sıra, veri madenciliği ve kümeleme algoritmaları da müşteri segmentasyonu süreçlerinde sıkça kullanılmaktadır.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.