ÖZETAlgıların gerçekliğin çoğu zaman önüne geçtiği günümüz koşullarında gerek bireysel gerek kurumsal algı yönetimi önem kazanan bir kavram halini almaktadır. Algı yönetimi, geçmiş deneyimler nedeniyle genel olarak olumsuz çağrışımlara neden olsa da kurumsal açıdan değerlendirildiğinde özenli ve profesyonel çalışmalar yürütülmesi gereken bir alandır. Herhangi bir kâr amacı gütmeyen ve rekabet unsuru barındırmayan kamu kurumlarında ise algı yönetimi yöntemleri insanları kandırmak ya da manipüle etmek değil, hizmetleri paydaşlara doğru aktarmak ve vatandaşların kamu kurumlarına dair olumsuz tutu ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.