Amaç: Bu araştırma, tip 2 diyabetli bireylerin satın alma davranışları ve besin etiketi okuma alışkanlıklarının incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Gereç ve Yöntem: İzmir’de bir kamu hastanesine başvuran 18 yaş ve üzeri toplam 162 tip 2 diyabetli birey araştırma kapsamına alınmıştır. Bireylerin sosyo-demografik bilgileri, satın alma davranışları ve besin etiketi okuma alışkanlıklarına ilişkin veriler anket formu aracılığıyla toplanmıştır. Bulgular: Bireylerin yaş ortalaması 60.35±11.26 yıl olup, %37.7’si erkek ve %62.3’ü kadındır. Bireylerin satın aldıkları üründe en çok etkilendikleri kriterler ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.