Filtreler
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Kent Markalaşması faaliyetleri üzerine bir araştırma : Karşıyaka / İzmir örneği

Berkay Özkaya

ÖZETÜrün ya da eserlerin sahiplik ifadesi olarak ortaya çıkan marka kavramıgünümüzde kimlik, kişilik ve imaj barındıran, çağrışımları ve algıları oluşturan,tanınırlığı sağlayan ve aidiyet yaratan bir kavrama dönüşmüştür. Markanın vemarkalaşabilmenin sağladığı özgünlük farklılaşma, daha iyi tanınma ve hatırlanırolmayı mümkün kılmakta, marka sahiplerine ve paydaşlarına ekonomik, sosyal vehukuki faydalar sağlamaktadır. Bu faydalar markalaşmanın etki alanını ürün vehizmetlerden kurum ve kuruluşlara, işletmelere, kişilere ve hatta kentlere kadaruzanan bir yelpazeye kadar genişletmiştir.ABSTRACTThe ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms