ÖZETKaliteli hizmet sunumu sağlık kurumlarının temel çıktısıdır ve etkililiğinin temelgöstergesidir. Bunun yanında, sağlık kurumları sunulan hizmetin özelliğinden dolayıstres faktörünü her süreçte içinde barındırmaktadır. Stres faktörlerinin çok ve etkiliolduğu bu kurumlarda liderlik faktörünün önemi büyük olabilir. Bu kapsamda daçalışmanın temel amacını, liderliğin iş stresi kapsamında hizmet kalitesi üzerindeetkisinin olup olmadığı oluşturmaktadır. Sağlık personelinin dağıtılmış liderlik, işstresi ve hizmet kalitesi algılarının değerlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen çalışmakesitsel türd ...Daha fazlası
ÖZETBu çalışmanın amacı çok katmanlı pazarlama işletmelerinde müşterivatandaşlık davranışının ortaya çıkışında müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati vekalite algısı gibi unsurun rolünü incelemektedir. Müşteri memnuniyeti, müşterisadakati ve kalite algısı literatürde başka işletme türleri müşterileriyle yapılanaraştırmalarda öncül olarak gösterilmiştir. Pro sosyal davranışları içeren müşterivatandaşlık davranışının çok katmanlı pazarlama işletmeleri gibi ilişkisel pazarlamayaağırlık veren bir işletme türünde de aynı faktörlerle benzer bir ilişki ve etkileşim içindebulunup bulunmadığı sorgulanmı ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.