Pazarlamanın üretim döneminden başlayıp toplumsal anlayışa dönüştüğü günümüzde satış ve tutundurma çabaları sürecinde işletmeler hedef tüketici gruplarına erişmek ve onların satın alma davranışlarına yön vermek üzere pek çok girişimde bulunmaktadır. Diğer yandan günümüzde, bilişim alanındaki gelişmelerin yoğun olarak yaşandığı, sosyal, kültürel, ekonomik, siyasal tüm alanlarda, değişimin baş döndürücü bir hızla ilerlediği, etkilemeye ve etkilenmeye açık bir süreç yaşanmaktadır. Bu süreç, özellikle internetin insanların yaşamına girmesi ile birlikte, birçok değer yargısının geleneksel düşünce v ...Daha fazlası
Günümüzde bilgi ve iletişim teknolojileri hızla gelişmektedir. Bu gelişme hem
işletmelerin hem de tüketicilerin internet ve web araçlarını daha fazla kullanmasına
yol açmaktadır. İnternet ve web araçlardan en önemlisi ise sosyal medyadır. Sosyal
medya kavramı kullanıcılarına kendilerini ifade etmelerini ve diğer kullanıcılarla
iletişim kurmayı sağlayan yeni bir sanal medya ortamıdır. Sosyal medya pazarlaması
kavramı ise bu yeni medya ortamında tüketicilerin interaktif katılımına dayalı olan
yeni bir pazarlama anlayışıdır.
Sosyal medya araçlarında ve uygulamalarındaki içerikler tüketici ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.