Filtreler
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
ENSTİTÜLERİzmir Katip Çelebi Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Hizmet inovasyonu uygulamalarında bilgi paylaşımı ve işgören tatmini: Bir çağrı merkezi örneği

Bakkal, Emine Özge

Yoğun rekabet ortamında rakiplerinden farklılaşarak süreklilik sağlamaya çalışan işletmeler, çok çeşitli stratejiler uygulamakta ve birçok araçtan yararlanmaktadırlar. Bu süreç içerisinde işletmelerce kullanılan araçlardan biri de inovasyondur. Özellikle hizmet sektörü, sunulan hizmetin nasıl daha fazla iyileştirileceği ile ilgilendiğinden, inovatif yaklaşımlara uygun bir platform olarak değerlendirilebilir. Günümüz şartlarındahizmet inovasyonu uygulamalarında başarı, işletme içerisinde kuvvetli bir bilgi paylaşımı ortamının oluşturulması ve işgören tatmin düzeyinin yükseltilmesiyle mümkündür. ...Daha fazlası

Erişime Açık

Organizasyonun süreç inovasyonlarına çalışanların katılımının ve direncinin incelenmesi: Otomotiv sanayi sektöründe faaliyet gösteren bir firma üzerine uygulama

Üzmez, Recep Sefa

Çağdaş yönetim yaklaşımlarıyla beraber sürekli var olan rekabet ve teknolojik yenilikler işletmelerin iç ve dış çevrelerine olan uyum süreçlerini etkilemektedir. İşte bu yüzden işletmelerin bu uyum sürecini daha etkili yönetmek için yeni altyapı ve stratejiler belirlemesi gerekmektedir. Hızlı değişen teknolojik altyapılar ve sürdürülebilir rekabetin bir sonucu olarak işletmelerin ürettiği ürün ve hizmetlerin yaşam süreleri çok kısalmış bunun sonucu olarak farklı ürünler üreten işletmelerin ürün yenileme ve güncelleme süreleri birkaç aylara kadar düşmüştür. Organizasyonlar bu süreçte ken ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms