Nicel araştırma yöntemlerinden ilişkisel tarama modeline göre tasarlanan bu araştırmada, Kur’an kursu öğrencilerinin hafızlık eğitimine yönelik tutumlarının hangi düzeyde olduğunun tespit edilmesi temel problem olarak belirlenmiştir. Bu temel problem doğrultusunda; öğrencilerin hafızlık eğitimine yönelik tutumlarının kişisel özelliklerine göre farklılaşma durumu ile hafızlık, Kur’an-ı Kerim, öğretici, kurs iklimi, Kur’an-ı Kerim dersi, dini bilgiler dersi, sosyal etkinlik ve rehberlik dersine yönelik tutumları arasındaki ilişki incelenmiştir. Çalışmanın örneklemini Ege Bölgesi’nde DİB’ye bağlı ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.