Bu çalıĢmanın asıl amacı kaggle veri seti üzerinden çekilmiĢ olan amazon ürün yorumlarını makine öğrenmesi yöntemleri ve duygu analizi sınıflandırması ile analiz etmektedir. Yapılan çalıĢmada birden beĢe kadar verilen duygu oranlar analiz edilmiĢ ve en son olarak duygu içeriyorsa pozitif, negatif ve nötr olma durumları saptanmıĢtır. Python programa dili kullanılmıĢ olup, Kaggle‘ın kendi idesi üzerinden 8 farklı makine öğrenmesi algoritması ile veriler analiz edilmiĢtir. Kullanılan algoritmalar arasında Naive Bayes (NB), Destek Vektör Makineleri(SVM), Karar Ağaçları(DT), Lojistik Regresyon(LR-t ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.