ÖZETViral pazarlama, internet üzerinden ağızdan ağıza iletişim olup, son derecegüçlü ve etkili bir pazarlama stratejisidir. Viral pazarlama sosyal ağlarıkullandığından, işletmelerin potansiyel müşterilerine ve kullanıcılara hızlı ve düşükmaliyetli bir şekilde ulaşmalarını sağlamaktadır. Günümüzde viral pazarlamadan karamacı güden ve gütmeyen tüm kişi ve kurumlar yararlanmaktadırlar.Sivil Toplum Kuruluşu (STK) toplumdaki çeşitli sorunları bağımsız olarak elealıp kamuoyunu bilgilendirme görevi üstlenen, üyelerini gönüllülük usulüyle alan vekâr amacı gütmeyen kuruluşlardır. STKlar, sosyal, kültür ...Daha fazlası
ÖZETBu çalışma, 2013-2016 yılları arasında Türkiye’de meydana gelmiş olan terörizmin Türk hisse senedi piyasasındaki etkilerini, literatürde sıkça yapıldığı gibi getiriler ve volatiliteler üzerinden değil bunların temelinde yatan devir işlem adetleri (birim hisse başına düşen işlem adedi) üzerinden incelemektedir. İlgili dönem aralığında daima Bist100’e kote olan firma hisseleri ile yapılan analiz, terörizmin Türkiye piyasasındaki devir işlem adetleri üzerinde anlamlı pozitif bir etkiye sahip olduğunu göstermiştir. Bu sonucun daha iyi anlaşılabilmesi amacıyla hisseler sadece Borsa İstanbul’da ...Daha fazlası
ÖZETBütün devletlerin ortak en büyük amaçlarından biri vergi gelirlerinin eksiksiz toplanmasıdır. Gönüllü vergi uyumu
vergi mükelleflerin gönüllü olarak vergilerini ödemesidir. Vergilendirmenin sınırları aşıldığında ya da mükelleflerin vergi yükü artığında vergi uyumu bozulur. Vergi uyumu sağlanmasında, hükümetlerin vergi ahlakı, vergi bilinci gibi psikolojik faktörleri dikkate alması en az yaptırım ve cezalar yoluyla mükellefleri caydırması kadar önemlidir. Vergi uyumunu etkileyen ekonomik, psikolojik, siyasal, kültürel, demografik vb. faktörler
mükelleflerin algı, tutum ve davranışlarını da ...Daha fazlası
ÖZETBu çalışma, enerji firmalarının tedarik zinciri kurarken nelere dikkat ettiklerini,kritik noktalarını ve bu uygulamaların genel performanslarına olan etkisini ortayakoymayı amaçlamıştır. Nitel çalışmaya uygun olarak yüz yüze gerçekleştirilengörüşmeler sonucunda, enerji tedarik zincirinin, diğer sektörlerdeki tedarikzincirlerine göre daha az toleranslı olduğu ve zinciri tamamlayan oyuncuların kritikroller üstlendiği söylenebilir.ABSTRACTThis study aimed to reveal what energy companies are paying attention to whensetting up the supply chain, their critical points and their impact on the over ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.