ÖZETBu çalışmanın amacı çok katmanlı pazarlama işletmelerinde müşterivatandaşlık davranışının ortaya çıkışında müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati vekalite algısı gibi unsurun rolünü incelemektedir. Müşteri memnuniyeti, müşterisadakati ve kalite algısı literatürde başka işletme türleri müşterileriyle yapılanaraştırmalarda öncül olarak gösterilmiştir. Pro sosyal davranışları içeren müşterivatandaşlık davranışının çok katmanlı pazarlama işletmeleri gibi ilişkisel pazarlamayaağırlık veren bir işletme türünde de aynı faktörlerle benzer bir ilişki ve etkileşim içindebulunup bulunmadığı sorgulanmı ...Daha fazlası
ÖZETNüfus artışıyla birlikte artan tüketim, kısıtlı dünya kaynaklarının gözetilmeksizin kullanımına ve azalmasına sebep olmuştur. Kıt kaynaklardan sınırsızca yararlanmayı amaçlayan görüş, zamanla yerini sürdürülebilir ve yeşil uygulamalara bırakmıştır. Son zamanlarda tüketicilerin de çevre konusunda artan duyarlılığı sayesinde gelecek nesillere mevcut kaynakların aktarımı amaçlanmıştır. Tüketici istek ve taleplerini dikkate alan günümüz işletmeleri, yeşil pazarlama ve sürdürülebilirlik uygulamalarına olan yönelimlerini artırarak ekolojik dengeyi zarara uğratmayan birimler olma konusunda gelişi ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.