Özet:Artan küresel rekabette acentelerin varlığını sürdürebilmesi ve büyümesi için müşteri memnuniyeti sağlamaları gerekmektedir. Acenteler müşteri memnuniyetini sağladıklarında müşterilerin sadakati artmaktadır. Ayrıca memnun olan müşteriler memnuniyetlerini dile getirmektedirler. Fakat aldığı hizmet veya üründen tatmin olmayan müşteriler şikâyet davranışında bulunmaktadırlar. Bu şikâyetler acente tarafından eksiklerini görmesi açısından bir fırsat olarak düşünülüp sorun giderilirse acente tüketiciyi tekrar kazanabilmektedir. Bu çalışmada, seyahat acentelerinin düzenlediği paket tura katılan ...Daha fazlası
ÖZETTüketiciler ürünler hakkında karar verirken her zaman faydacı düşünerek ürünleri kalitesi, performansı ve içeriğine göre değerlendirmezler. Aksine verilen kararlarda duygularının rolü oldukça büyüktür. Yabancı ülkelere ait ürünler söz konusu olduğunda ise duygusal değerlendirmeler daha belirginleşmektedir. Ürün menşe ülkesinden veya ülke imajını kestirme yol olarak kullanıp karar vermek en sık rastlanan durumdur. Bunun tam tersi yabancı ürünlere tamamen olumsuz bakmak bir diğer duygu temelli davranıştır. Özellikle uluslararası pazarlardaki tüketici davranışını anlamada duyguların önemi old ...Daha fazlası
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.